بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۸۶۰
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از اختصاص ۵۰ سهمیه استخدامی برای ستاد استانداری و فرمانداری‌های تابعه از طرح «شهید زین الدین» خبر داد و گفت: آزمون استخدامی برگزار می‌شود.
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار مهر، قدرت الله شفیقی در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون استخدامی برای استانداری تهران و واحد‌های تابعه خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در تشریح جزییات بیشتر این خبر گفت: این اقدام در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و با عنایت به صدور مجوز استخدامی توسط مراجع ذی صلاح در سال جاری انجام می‌شود.

شفیقی با بیان اینکه تعداد ۵۰ سهمیه استخدامی برای ستاد استانداری و فرمانداری‌های تابعه از محل مجوز طرح شهید زین الدین به استانداری تهران اختصاص یافته است، افزود: این آزمون همزمان با دوازدهمین دوره امتحان استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور و توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و شرایط شرکت کنندگان در وبگاه www.Hrtc.ir منتشر خواهد شد که متقاضیان با مراجعه به درگاه مذکور می‌توانند در صورت تمایل در این آزمون ثبت نام کنند.

ارسال نظرات