بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۹۵۲
فرماندار شهرستان بندرخمیر :
فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: در طول سه سال عمر دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف در شهرستان بندرخمیر انجام شده است.
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

تشریح دستاورهای دولت سیزدهم در بندرخمیر

به گزارش بازار کار ؛ میرهاشم خواستار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عوامل برگزاری دوره اول انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳برگزارمی‌شود باید با انژری بیشتر و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای باشیم.

فرماندار شهرستان بندرخمیر با اشاره به خدمات نظام از اول انقلاب تاکنون اظهار کرد: کارهای بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در کشور به خصوص شهرستان خمیر انجام شده که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید تمام خدمات برای مردم تبیین شود.

خواستار با تبیین بخشی ازخدمات سه ساله دولت در شهرستان اظهار کرد: راه‌اندازی مجتمع بندری خمیر، جاده کمربندی خمیر، بلوار ساحلی، جاده کهورستان - لار وراه‌های روستای شهرستان از پروژه‌های شاخص در حوزه راه است که تکمیل شده و در اختیار مردم قرار دارد.

وی ادامه داد: در حوزه آبرسانی که از اولویت‌های شهرستان است احداث آب‌شیرین‌کن خلیج فارس برای رساندن آب به مجتمع کشار، شهر رویدر و۳۶ روستای بخش مرکزی، کهورستان ورویدر مرحله پایانی را پشت سر می‌گذارد.

خواستار با اشاره به حوزه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان افزود: در سه سال دولت سیزدهم کلینیک تخصصی در بیمارستان نیاپور احداث شد و همچنین افزایش مطب پزشکان متخصص در مرکز شهرستان داشتیم. در حوزه آموزش و پرورش هم نوسازی فضای آموزشی دربرخی از نقاط شهرستان انجام شده و یا در حال انجام است تا فضای آموزشی ایمن در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی با اشاره به روند احداث مسکن جوانان و با بیان اینکه تأکید و اولویت دولت صاحبخانه کردن مردم بود، تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت در حوزه مسکن در شهرستان خمیر زمین‌های رایگان به واجدان شرایط در شهرها و روستاها در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار و همچنین اراضی زیادی به شهرها وروستاها الحاق شد.

وی با اشاره به انجام اقداماتی در حوزه ورزش اظهار کرد: در سه سال گذشته اکثر روستاهای شهرستان حداقل دارای یک زمین چمن مصنوعی فوتسال شدند، همچنین چمن مصنوعی فوتبال شهر رویدر تعویض، چمن طبیعی زمین فوتبال روستای کشارکشت و بسیاری از پروژه ورزشی دیگر انجام و ورزشکاران شهرستان از آن بهرمند شدند.

ارسال نظرات