بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۰۳۵
ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ویژه برنامه‌های این اداره‌کل به مناسبت روز قلم را تشریح کرد.
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳

حسین نوربخش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ویژه برنامه‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به مناسبت روز قلم اظهار کرد: ویژه برنامه‌های متعددی برای این روز تدارک دیده شده از جمله رونمایی و بازدید از فعالیت‌های فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سایر دستگاه های استان در دولت سیزدهم در تالار شهر میدان شهدا از جمله ویژه برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: دیدار با نویسندگان و نوقلمان واحد خانواده دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بازدید مدیرکل از خانه همبازی کارگاه‌های نویسندگی تدارک دیده شده در شهرستان‌های گناباد، سبزوار و خوشاب در قالب بیش از ۱۰ محفل ادبی در کتابخانه‌های عمومی استان از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل به مناسبت روز قلم است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ویژه نامه‌های قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان در سطح محافل ادبی کتابخانه‌های عمومی استان، کارگاه‌های ویژه «چطور نامه بنویسیم» و کارگاه‌های «نوشتن نامه به مترجم کتاب» با محوریت کتاب به مناسبت روز جهانی قلم به همت کتابخانه شهید مطهری و مشارکت کتابخانه خیریه امیر مصطفوی تدارک دیده شده است.

نوربخش ادامه داد: از دیگر برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده به مناسبت روز قلم می توان به برگزاری محفل‌های عصر شعر با حضور شاعران در سطح محافل کتابخانه‌های عمومی استان از جمله چناران، سبزوار و ... اشاره کرد. برنامه‌هایی از جمله نشست‌های کتابخوان، جلسات مطالعاتی و خوانش آثار فاخر نیز به مناسبت این روز تدارک دیده شده است که اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات