بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۰۸۳
مدیر تعاون روستایی گیلان گفت: تا یک ماه آینده پنج روستابازار فعال در استان خواهیم داشت.
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

fه گزارش بازارکار، حسن پور لسکوکلایه با اشاره به راه‌اندازی بازارچه‌های محلی و روستابازار در شهرستان ها اظهار کرد: روستابازار شهرستان رشت راه‌اندازی شده و در دو شهرستان لنگرود و آستانه اشرفیه نیز در حال راه‌اندازی است.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های محلی شهرستان‌های صومعه سرا و بندرانزلی نیز به زودی فعال می‌شود، خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده، پنج روستابازار فعال خواهیم داشت.

وی از تخصیص دو غرفه رایگان به عشایر در این روستابازارها خبر داد و اضافه کرد: عشایر استان می‌توانند به صورت رایگان اقدام به عرضه محصولات دامی و گیاهی خود از تولید به مصرف کنند.

در پایان به راه‌اندازی مجدد کارخانه کنسانتره پرتقال چابکسر با ۳۰ نفر اشتغال در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: با راه‌اندازی این کارخانه باغداران توانستند هر کیلو پرتقال را ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان بفروشند.

مدیر تعاون روستایی گیلان با اشاره به صادرات کنسانتره تولیدی این کارخانه، عنوان کرد: شاهد سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی جهت راه‌اندازی خط تولید آبمیوه با اشتغال ۱۵ نفر هستیم؛ تجهیزات جدید با هزینه کرد بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومانی تهیه شده و تا هفته دولت شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

 

ارسال نظرات