ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۱۸۴
آموزش آشنایی با تجهیزات و روش های مقابله با آلودگی نفتی در بندر کیش
کارگاه آموزشی آشنایی با تجهیزات مقابله با آلودگی‌نفتی در دریا با هدف عملیاتی شدن ایستگاه مقابله با آلودگی نفتی در دریا و استفاده از تجهیزات پاک‌سازی آلاینده‌ها در بندر کیش برگزار شد.
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با تجهیزات و روش‌های مقابله با آلودگی نفتی در بندر کیش

به گزارش بازار کار؛ مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش امروز یکشنبه ۱۷تیر، گفت: کارگاه سه روزه آموزشی با مشارکت اداره محیط زیست کیش و با حضور کارکنان عملیاتی بنادر کیش و لنگه و تعدادی از مدیران برگزار شد.

مهدی امامدادی افزود: شرکت‌کنندگان با شیوه‌ها و روش‌های مختلف پاکسازی و تازه‌ترین روش‌های حذف آلودگی‌های نفتی از سطح دریا و کارگاه عملیاتی بوم‌اندازی، جمع‌آوری بوم و انداختن اسکیمر آشنا شدند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت محیط زیست کیش و به واسطه مرجانی بودن آن بخشی از این دوره به معرفی و شرایط محیط زیست کیش و اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان متولی بخش دریایی و رییس کارگروه هماهنگی آمادگی، مقابله و همکاری در برابر آلودگی نفتی و مواد خطرناک سمی در دریا و رودخانه‌های قابل کشتیرانی اختصاص یافت.

امامدادی تصریح کرد: جمال پاکروان کارشناس مسئول مقابله با آلودگی دریای اداره‌کل بنادر استان هرمزگان و مریم‌محمدی رئیس اداره محیط زیست کیش مدرسان این دوره آموزشی بودند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: با توجه به حساسیت خلیج‌فارس و وجود سکوی‌های نفتی اطراف کیش، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان یک مرکز مقابله با آلودگی نفتی در دریا در کیش، ایجاد کرده است.

ارسال نظرات