ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۲۵۸
مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: با همکاری مشارکتهای مردمی می توان با  ایجاد کارآفرینی و اشتغال، برخی از معضلات قشر توانخواه و مددجو را برطرف کرد.
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸

به گزارش بازارکار، آریا طوفانی امروز در دیدار با یکی از موسسات خیریه رشت در خصوص بررسی چالش ها ، ارائه عملکرد مطلوب، جلب مشارکتهای مردمی، رسیدگی به ایتام و خدمات رسانی به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی تبادل نظر کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت بالای نهادها و موسسات خیریه برای برقراری ارتباط با خیرین نیکوکار و جذب مشارکتهای مردمی می تواند بسیاری نیازهای مددجویان را تامین کند، افزود: باید از فرصت و ظرفیت جلب مشارکتهای مردمی در جهت رفع مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی به نحو شایسته ای استفاده کرد.

طوفانی موسسات خیریه را از شرکای اجتماعی ارزشمند سازمان بهزیستی برشمرد و تصریح کرد: سازمان های خدمت رسان مانند بهزیستی و کمیته امداد می توانند با همکاری همه جانبه در کنار موسسات خیریه گره گشای مشکلات محرومین و نیازمندان باشند و باید با نگاهی ویژه تمامی مشکلات جامعه هدف، اعم از ساخت مسکن، ایجاد کارآفرینی و اشتغال، تامین معیشت و تسهیل در روند درمان را درنظر گرفت و معضلات قشر توانخواه و مددجو را برطرف کرد.

 

ارسال نظرات