ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۳۲۰
رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان:
رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از تدوین سند توسعه شیلات هرمزگان توسط جهاد دانشگاهی خبر داد.
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

سند توسعه شیلات هرمزگان تدوین می‌شود

به گزارش بازار کار ؛  احمد زاهری، رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان با همراهی شورای معاونین، با مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان دیدار و اظهار کرد: باتوجه‌به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد دریا محور از سوی مقام معظم رهبری، در همین راستا جهاد دانشگاهی به دنبال ارتباطی منسجم برای تحقق عملیات تحقیقاتی و پژوهشی با موضوعات مختلف شیلات و آبزیان دریایی را در دستور کار خود قرار داده است. 

وی با بیان اینکه دریا یک ظرفیت خدادادی برای هرمزگان محسوب می‌شود، افزود: گسترش ارتباطات و هم‌فکری و استفاده از ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از توانمندی‌های این دو نهاد در بخش‌های مختلف تحقیقاتی و پژوهش شیلاتی گامی مؤثر برای توسعه و پیشرفت را ایفا خواهد کرد. 

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان بیان کرد: با راه‌اندازی دفتر «مرکز آبزی‌پروری و شیلات» در جهاد دانشگاهی هرمزگان امکان ارتباطی در راستای تعاملات بین دو نهاد بهره‌گیری خواهد شد. 

زاهری ادامه داد: جهاد دانشگاهی این آمادگی را دارد که آموزش‌های اختصاصی و عمومی را برای خانواده‌ها و کارکنان شیلات، بهره‌برداران و همچنین آموزش دوره‌های تخصصی ایمنی «HSE» را برای بنادر صیادی در هرمزگان عملیاتی سازد. 

وی همچنین به سیستم هوشمند پایش آنلاین برای استخرهای پرورش ماهی و میگو اشاره کرد و گفت: این سیستم هوشمند می‌تواند وضعیت آب‌های جاری در استخرها را پایش و اطلاعات کاملی ازپارامترهای مختلف را ارائه کند. 

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان تأکید کرد: سند توسعه شیلات در هرمزگان توسط معاونت پژوهش‌ جهاد دانشگاهی هرمزگان تدوین خواهد شد. 

در پایان مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان با ابراز خرسندی از تعامل با جهاد دانشگاهی، افزود: یک کارگروه در حوزه دریا محور با موضوع شیلات جهت هم‌اندیشی و هم‌فکری با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در هرمزگان تشکیل می‌شود. 

ارسال نظرات