ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۳۸۹
استاندار گیلان گفت: ایده‌های فناورانه و نوآورانه جوانان در حوزه‌های مختلف اعم از فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار اهمیت بسزایی دارد.
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

 به گزارش بازارکار، اسدالله عباسی ظهر امروز به مناسبت روز فناوری اطلاعات در نشست با فعالان این حوزه در استانداری گیلان اظهار کرد: حمایت از جوانان دارای ایده، انگیزه، برخوردار از روحیه و تخصص وظیفه دولت است و شهید جمهور عزیزمان آیت الله دکتر رئیسی به این مهم تاکید جدی داشتند.

وی با تاکید جدی بر لزوم توجه به موضوع حمایت و هدایت جوانان دارای ایده‌های فناورانه و نوآورانه و تسهیلگری این حوزه افزود: فناوری ارتباطات و اطلاعات نقش بسیار مهمی در اشتغال و توسعه تجارت دارد از اینرو جوانان دارای فکر و ایده در این حوزه باید حمایت شوند.

استاندار گیلان بر لزوم توجه بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات تکلیفی به فعالان در حوزه دانش بنیان تاکید کرد و ادامه داد: شرکت‌ها و تولیدات دانش و فعالان این عرصه در اولویت دریافت تسهیلات هستند و این موضوع باید مورد توجه جدی دست اندرکاران قرار گیرد.

وی در ادامه سخنانش به نقش دولت الکترونیک در خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: افزایش سهولت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات به مردم از مزایای دولت الکترونیک است .

عباسی ضمن قدردانی از فعالان فناوری اطلاعات در گیلان از تلاش کارشناسان این حوزه در استانداری و فرمانداری‌ها در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز قدردانی کرد.

ارسال نظرات