ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۴۶۶
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد:
نماینده ولی فقیه در گیلان بر توسعه مشاغل خانگی تاکید کرد.
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

به گزارش بازارکار، آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه تاکنون سازمان تأمین اجتماعی، سرمایه گذاری مهمی را برای رفاه کارگران و جامعه به عنوان یک سازمان انجام داده است، گفت: تأمین اجتماعی نقش مهمی در تأمین عدالت و امنیت جامعه دارد؛ همه باید در پیگیری مشکلات مردم به‌ویژه جامعه کارگری و قشر آسیب پذیر پیش قدم باشیم که خوشبختانه تأمین اجتماعی در این عرصه اقدامات خوب و اثرگذاری انجام داده و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به خدمات بسیار ارزنده دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: آمارهای ارائه شده در دولت شهید رئیسی پیرامون رشد بیمه شدگان، کاهش نرخ بیکاری و تسهیل خدمات غیرحضوری نشان می‌دهد در دولت سیزدهم کارهای زیربنایی و قابل توجهی انجام شده است که رهبر انقلاب بر جهاد تبیین نسبت به این خدمات تأکید دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به جایگاه ویژه بازنشستگان در جامعه، افزود: دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات مدنظر بازنشستگان از جمله بحث همسان سازی حقوق‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با انتقاد از عقد قراردادهای ۸۹ روزه برخی از شرکت‌ها و کارخانجات با کارگران، تأکید کرد: عقد قراردادهای ۸۹ روزه با کارگران بی انصافی است زیرا کارگران در این نوع قرارداد امنیت شغلی پایدار ندارند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر توسعه مشاغل خانگی نیز تصریح کرد: رونق فعالیت‌های تولیدی و صنعتی باعث ازدیاد جمعیت تحت پوشش بیمه و تقویت منابع مالی سازمان تامین اجتماعی می‌شود.

ارسال نظرات