ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۶۳۸
ایسنا- خراسان رضوی/ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اجرای دومین طرح شهید عجمیان در مدارس استان خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، تابستان سال جاری، ۱۶۷۰ مدرسه استان استان بهسازی و شاداب سازی می‌شود.
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

 

سید امیر شوشتری در افتتاحیه طرح شهید عجمیان ۲ در محل آموزش و پرورش بخش رضویه بیان کرد: عمده برنامه‌های این ایام افتتاح و رونمایی و نتایج اقدامات طی چند سال اخیر است که در این راستا  اقدامات گسترده‌ای به صورت جهادی انجام شد.

وی ادامه داد: طرح شهید عجمیان از سال گذشته آغاز شد و با اجرای این طرح ۱۴۰۰  مدرسه استان که نیاز به نوسازی و بهسازی از جمله نقاشی و رنگ آمیزی داشت، توسط گروه‌های جهادی شاداب سازی و بهسازی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: تابستان سال جاری، مرحله دوم طرح شهید عجمیان در ۱۶۷۰ مدرسه استان اجرا می‌شود که در این طرح، رنگ آمیزی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی  و میز و صندولی‌ها و ...نیز در دستور کار قرار دارد.

شوشتری با اشاره به ضرورت رعایت عدالت در اجرای این طرح  افزود: طرح شهید روح الله عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب سازی، در مدارسی که اعلام نیاز کرده‌اند در دستور کار اجرا است.

وی گفت: مردمی‌سازی و مشارکت مردم در این طرح از مهمترین اهداف است، لذا تغییر در نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس‌ترین مکان تعلیم و تربیت یعنی مدرسه، حائز اهمیت است.

  مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ابراز کرد: بهسازی و شاداب سازی مدارس در مناطق کم‌ برخوردار هدف ما است که این مهم، نیازمند حرکت جهادی و همکاری نهادهای مختلف است.

شوشتری تصریح کرد: این کار در حال انجام است و فقط با انسجام و حرکت گروهی و با همکاری همه بخش‌ها میسر می‌شود و با این مولفه‌ها می‌توان به جامعه دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار خدمت کرد.  

شوشتری عنوان کرد: طرح شهید عجمیان در واقع با یک اقدام بسیجی توسط نیروهای جهادی در داخل و خارج از آموزش و پرورش و با یاری نهادهای حاکمیتی با هدف بهسازی، شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

وی انعکاس کار جهادی در رسانه‌ها را موجب توسعه این امر برشمرد و عنوان کرد: امید است در بستر این طرح، اقدامات بزرگی در مدارس هدف صورت گیرد.

ارسال نظرات