ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۶۵۹
مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:۳۳ واحد تولیدی در خراسان رضوی مجوز کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک را دریافت کردند.
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴

جواد خدایی امروز یکشنبه در پایان نشست کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمیسیون از ابتدای امسال با برگزاری هفت نشست در محل استانداری خراسان رضوی و با حضور اعضای این کمیسیون تشکیل جلسه داده است.

وی اضافه کرد:در این مدت تقاضای ۴۲ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد یک واحد نیازمند بررسی بیشتر تشخیص داده شد و محل استقرار هشت واحد هم مورد موافقت قرار نگرفت که مقرر شد محل جدیدی را برای استقرار و فعالیت خود انتخاب کنند.

‫معاون استاندار خراسان رضوی گفت: واحدهایی که در کارگروه ماده ۱۱ قانون هوای پاک مورد بررسی قرار گرفتند شامل واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و معدنی هستند.

‫خدایی افزود: کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک تقاضای واحدهایی را مورد بررسی قرار می‌دهد که از نظر اداره کل حفاظت محیط زیست استان مجاز به استقرار نبوده و در این بررسی رعایت حریم ها، فاصله‌ها، محل اجرای طرح و حریم شهرها و شدت آلودگی مورد توجه قرار گرفته است و اجازه فعالیت به آنها منطبق بر شرایط و ضوابط مربوطه تعیین تکلیف می‌شود.

وی ادامه داد: در امر پاسخگویی به درخواست‌ها باید مواردی از قبیل شدت و میزان انتشار آلودگی ها، سلامت آب‌های زیر زمینی، چالش‌های آبی منطقه و رعایت کامل مسایل زیست محیطی مورد بررسی دقیق انجام گیرد.

ارسال نظرات