ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۷۷۶
مشهد- ایرنا- معاون حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به کاهش ساعت کاری اصناف این شهر با هدف مدیریت مصرف برق از سوم مردادماه امسال گفت: واحدهای صنفی باید از ساعت ۱۳ تا ۱۷ تعطیل کنند.
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

 

به گزارش ایرنا از دادگستری خراسان رضوی، سید هادی شریعت‌یار روز سه‌شنبه افزود: با توجه به کمبود برق در کشور و به منظور پیشگیری از قطعی برق واحدهای تولیدی و صنعتی و جلوگیری از گسترش قطعی برق به سایر حوزه‌های مصرف ، جلسه‌ای با حضور مسوولان اتحادیه‌های صنفی مشهد در محل اتاق اصناف تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در این نشست مصوب شد از سوم مردادماه به مدت ۲۰ روز (ایام پیک مصرف برق و ورود سامانه گرمایشی در کشور) از ساعت ۱۳ تا ۱۷ همه صنوف به جز آن‌هایی که به علت شرایط خاص و ویژه مستثنی شده‌اند، بدون این که برق آنها قطع شود، اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود بکنند.

معاون دادستان مشهد ادامه داد: همچنین مقرر شد همه واحدهای صنفی بدون هیچ گونه استثنا، تابلوهای تبلیغاتی سر در و داخل محیط صنفی خود را در بازه زمانی سوم تا ۲۳ مردادماه در همه ساعات شبانه روز خاموش کنند.

شریعت یار گفت: شرکت توزیع نیروی برق مشهد نیز باید گزارش کاهش مصرف برق به دلیل اجرای این مصوبات و میزان همکاری واحدهای صنفی در این خصوص را به صورت روزانه به این معاونت، اتاق اصناف و فرمانداری مشهد ارسال کند.

به گفته وی، اتاق اصناف نیز علاوه بر نظارت لازم از طریق بازرسان اتحادیه ها، میزان همکاری انجام شده در راستای کاهش مصرف برق را به اتحادیه‌ها منعکس کند.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۲۰۱ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۸۰ مورد مشترک خانگی هستند.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

ارسال نظرات