ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۹۷۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در بازید از منطقه صنعتی امید قم مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

به گزارش بازارکار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در این بازدید که با همراهی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم صورت گرفت، بخشی از مشکلات این ناحیه صنعتی از جمله بحث واگذاری زمین بابت توسعه واحدهای مستقر، مشکلات ثبتی، آب، سرمایه در گردش و ... را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید مشکلات حوزه راه و مسکن با حضور مدیرکل راه و شهرسازی بررسی و در مسیر رفع مانع قرار گرفت و همچنین مشکلات ثبت اسناد این پهنه با پیگیری مدیرکل ثبت اسناد استان قم در مسیر رفع مشکل کامل قرار گرفت.

گفتنی است در بحث سرمایه در گردش نیز مقرر گردید تا از سوی معاونت امور اقتصادی استانداری و نیز ظرفیت های سپاه و از طریق پرداخت وام های بسیج سازندگی و وام های کارفرمایی تعدادی از تسهیلات ارزان قیمت و قرض الحسنه در اختیار برخی از واحدها بابت سرمایه در گردش قرار گیرد.

در ادامه از دو شرکت تولید کفش ماشینی مستقر در ۳۰ متری اول و دوم جاده کاشان که تعدادی از واحدهای تولیدی کفش در آنجا مستقر هستند بازدید بعمل آمد و مقرر شد مشکلات این واحدها با جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در جلسه بعدی قرارگاه مطرح و با حضور مدیران مربوطه بررسی و پیگیری شود.

ارسال نظرات