ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۹۹۴
در سفر استاندار قم به سلفچگان ۲ پروژه در حوزه آرایشی، بهداشتی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و همچنین طرح توسعه یک مجموعه خودروسازی اتوبوس و کامیونت افتتاح شد.
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۳

به گزارش بازارکار، همزمان با سفر سیدمحمد آقامیری، استاندار قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ۲ پروژه در حوزه آرایشی بهداشتی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

همچنین طرح توسعه یک مجموعه خودروسازی شامل اتوبوس و کامیونت نیز به بهره‌برداری رسید و با افتتاح این سه طرح برای بیش از ۴۳۰ نفر در این منطقه ویژه اشتغال ایجاد شد. 

آقامیری در ادامه این افتتاح‌ها با فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان دیدار کرد و در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت. 

نوسانات برق و تعطیلی کارخانه‌ها، سرمایه در گردش، مشکلات دریافت وام از بانک‌ها و مشکلات صادرات از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

استاندار همچنین با اهالی روستاهای جنداب، تاج خاتون، نیزار، اسلام آباد، قاضی آباد، زواریان، محمد بیک و نیجه در حسینیه سیدالشهدای روستای جنداب دیدار و گفت‌وگو کرد. 

مهمترین دغدغه اهالی این روستاها بحث واگذاری زمین بود که استاندار قول داد تا طی سه روز آینده طرح جدیدی را تصویب کند تا شروط تازه و آسان‌تری را برای واگذاری زمین به اهالی روستا به خصوص جوانان اختصاص دهد. 

استاندار همچنین حفظ سلامت مردم را خط قرمز مسئولان دانست و خواستار پیگیری جدی آلایندگی واحدهای تولیدی و کارخانه‌های منطقه شد.

ارسال نظرات