ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۰۷۶
نماینده عالی دولت در استان قم گفت: براساس آخرین گزارش‌ها نرخ تورم استان قم نسبت به ۱۱ ماه گذشته به کمترین میزان رسیده و در تلاش هستیم با مدیریت بازار، قم را به عنوان استان ارزان معرفی کنیم.
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

به گزارش بازارکار، سیدمحمد آقامیری در دوازدهمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم، عنوان کرد: براساس آخرین آماری که روز گذشته در جلسه تنظیم بازار مطرح شد استان قم در نرخ تورم در ۱۱ ماه گذشته از رتبه هفدهم به بیست و دوم رسیده و خبر خوبی برای همه ماست.

وی تصریح کرد: سهمی که مسکن در سبد تورم خانواده‌های قمی‌دارد حدود ۲۸.۵ درصد است؛ اگر بتوان نرخ مسکن در استان را کنترل کرد، به یقین تورم در قم به کمترین نرخ خواهد رسید.

آقامیری با بیان اینکه به دنبال ایجاد راهکاری هستیم تا بتوان مانع از افزایش بیش از ۲۵ درصدی مبلغ اجاره مسکن در استان باشیم گفت: درصورت فراهم‌سازی بستری مناسب برای این موضوع می‌توان صاحب‌خانه‌هایی که بیش از ۲۵ درصد مسکن خود را اجاره می‌دهند شناسایی و برای افراد متخلف از طریق‌ راه‌های مختلف برخورد کرد.

وی در پایان افزود: راهکار‌های مختلف برای جلوگیری از افزایش بی رویه نرخ مسکن را بررسی و بهترین راه را با همکاری دستگاه‌ قضا دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظرات