ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۵۴
بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و روز حمایت صنایع کوچک،
اهدف آشنایی هرچه بیشتر خبرنگاران با ظرفیتها، توانمندی ها و مشکلات واحدهای تولیدی و بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و 21مرداد‌‌ روز حمایت از صنایع کوچک، تور صنعتی یکروزه خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی از شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل برگزار شد.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، علیرضا یوسف نژاد در حاشیه این بازدیدها بیان داشت: شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل که یکی از شهرکهای صنعتی فعال و خوب استان است، در سال 1371 به تصویب هیئت دولت رسید و در همان سال نیز عملیات عمرانی آن در زمینی به مساحت 92 هکتار آغاز شد و در حال حاضر 239 واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری 280240 میلیارد ریال و اشتغال 8327 نفر در این شهرک صنعتی مشغول فعالیت هستند.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: پروژه‌های زیرساختی شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، ایستگاه آتش نشانی و تصفیه خانه فاضلاب مرکزی شامل مدول اول و دوم آن انجام شده و در حال حاضر سه پروژه با مبلغ 62 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

گفتنی است، در این تور صنعتی یکروزه، خبرنگاران از 3 واحد تولیدی فولادین ذوب آمل، آسیاب طلایی(دلوسه) و دیرگداز آمل در شهرک صنعتی شهدای امامزاده عبداله آمل بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مهمترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحدهای تولیدی قرار گرفتند.

ارسال نظرات