ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۵۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از انعقاد ۴ فقره قرارداد در خصوص واگذاری اراضی صنعتی شهرک‌ها به شرکت های دانش بنیان در ۵ ماه اول سال جاری دراین استان خبر داد.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار بازار کار البرز، به نقل از خبرگزاری فارس؛ حمیدرضا عقاب نشین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، از واگذاری خارج از نوبت و تشریفات زمین در شهرک‌های صنعتی استان البرز به شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و گفت: برای شرکت‌های دانش بنیان مورد تایید «معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری» واگذاری زمین بدون برگزاری مزایده با حداقل شرایط نقدی که معادل ۱۰ درصد است؛ انجام خواهد شد و سه ماه تنفس برای شروع اقساط این شرکت‌ها در نظر گرفته شده و بازپرداخت اقساط آن نیز حداکثر در۴۸ماه طی اقساط هرسه ماهه با پرداخت یک قسط صورت می‌پذیرد.
وی ضمن تاکید بر تحول در واگذاری زمین‌های صنعتی تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت صمت به ویژه در حوزه آمایش صنعتی کشور، رویکرد متفاوتی جهت واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی اتخاذ شده است که بر این اساس، زمین در شهرک‌های صنعتی برای سرمایه گذاران اقتصادی که به افرادی که اهلیت دارند به صورت مزایده واگذار می‌شود.
عقاب نشین اظهار کرد: در این روش که در چارچوب برگزاری مزایده مندرج در سامانه الکترونیکی، تمامی روند‌های آن شفاف است؛ اراضی فقط به فعالان اقتصادی که توان کار اقتصادی دارند تحویل داده می‌شود که این کار موجب خواهد شد کسانی که زمین در اختیار می‌گیرند افراد اقتصادی، توانمند و عملاً تولیدکننده واقعی باشند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز تصریح کرد: تعداد ۴ فقره قرارداد واگذاری زمین در ۴ ماه اول سالجاری به شرکت‌های دانش بنیان با مساحت ۱۳۵۰۰ متر مربع و با اشتغال ۱۳۸ نفر و همچنین با پیش بینی ۱۸۴۵۰۸۱میلیون ریال سرمایه گذاری در سطح استان صورت گرفته است.
وی در خصوص اراضی که در سال‌های گذشته واگذار شده، اما همچنان راکد و غیر فعال هستند خاطرنشان کرد: از طریق فسخ قرارداد یا پیگیری قضایی، خلع ید اراضی صنعتی راکد را به جد دنبال می‌کنیم؛ البته پس از باز پس گیری زمین آن را به افراد دارای اهلیت اقتصادی و تولیدی واگذار خواهیم کرد.

برچسب ها:

ارسال نظرات