ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۸۳
استاندار گیلان گفت: مهارت‌آموزی دانشجویان، امر مهمی است که در آینده کاری نسل جوان بسیار موثر است و دانشگاه ها در این عرصه باید با جدیت ورود کنند.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

به گزارش بازارکار، اسدالله عباسی امروز در بیست و ششمین جلسه هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه آزاد در تولید علم و تربیت متخصص در کشور، اظهار کرد: نقش موثر دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش سطح پیشرفت علمی و فناوری کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: آرامش در محیط دانشگاهی، بسترساز رشد و توسعه علمی در دانشگاه ها می شود که دانشگاه آزاد باستان این ویژگی را در بین دانشجویان،کارکنان و اساتید دارد.

عباسی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی استان افزود: دانشگاه ها باید در راستای شناساندن ظرفیت ها و توانمندی های استان به دانشجویان تلاش کنند و به تناسب این ظرفیت ها، در حد امکان رشته های دانشگاهی را گسترش دهند.

استاندار گیلان اضافه کرد: پایان‌نامه‌های دانشجویان به سمت تقویت ظرفیت های مختلف استان هدایت شود تا خروجی نهایی آن توسعه و پیشرفت استان باشد.

عباسی خاطرنشان کرد: بسته جامع مولدسازی املاک دانشگاه آزاد استان تدوین و ارائه شود تا عواید حاصل از آن در جهت به روز رسانی تاسیسات، تعمیرات، تامین تجهیزات آزمایشگاهی و بازسازی مراکز آموزشی این دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم تبدیل بعضی از مراکز دانشگاه آزاد به فعالیت های علم و فناوری با بهره‌گیری از توان استادان دانشگاه ادامه داد: همچنین ضرورت دارد مقوله های تحول، خلاقیت و توجه به جنبه‌های مختلف دانش بنیان در دانشگاه آزاد نیز مد نظر باشد.

استاندار گیلان تصریح کرد: توجه به سه موضوع اقتصاد، آموزش و تحول در قالب یک بسته متمرکز تدوین و به هیات امنا ارائه شود تا پس از بررسی و تصویب، عملیاتی شود.

 

ارسال نظرات