بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۸۰۴
در جریان نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و معاون علمی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای دوشنبه در تاجیکستان بر لزوم گسترش همکاری های علمی، آموزشی، درمانی و تحقیقاتی بین این ۲ مرکز علمی و آموزشی تاکید شد.
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

همکاری‌ دانشگاه های علوم پزشکی تبریز و دوشنبه افزایش می‌یابد

به گزارش بازار کار، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لوم پزشکی تبریز، در جریان نشست مشترک بهمن نقی پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دژیون خان محبت زاده، معاون علمی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای دوشنبه در تاجیکستان بر لزوم گسترش همکاری های علمی، آموزشی، درمانی و تحقیقاتی بین این ۲ مرکز علمی و آموزشی تاکید شد.

بهمن نقی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این دیدار با ارایه گزارشی از امکانات و توانمندی های علمی و عملی این دانشگاه، گفت: آماده همکاری و توسعه در زمینه های آموزشی، درمانی، تحقیقاتی و پژوهشی به صورت علمی و عملی با دانشگاه علوم پزشکی تاجیکستان هستیم.

وی ادامه داد: به منظور توسعه این همکاری ها باید تفاهم نامه ای در راستای سیاست های آموزشی و درمانی مشترک تهیه، تدوین و در نهایت عملیاتی شود.

نقی پور با تاکید بر گسترش همکاری های علمی بین دانشگاه های علوم پزشکی تبریز و دوشنبه ، اظهار کرد: باید یک همگرایی و همدلی توسط ۲ دانشگاه در منطقه ایجاد شود تا همکاری های علمی و عملی باهم رشد پیدا کنند.

دژیون خان محبت زاده، معاون علمی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای دوشنبه نیز در این نشست ضمن دعوت از رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای شرکت در کنفرانس بین المللی هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این دانشگاه، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تاجیکستان آماده افزایش همکاری های دوجانبه در زمینه های علمی، آموزشی و درمانی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.

وی بر برنامه ریزی و عقد تفاهم نامه برای همکاری های بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد.

ارسال نظرات