بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۸۳۵
همزمان با فرارسیدن هفته صنایع کوچک، بیست و ششمین کلینیک سیار تخصصی مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری (ساری ۱) برگزار شد.
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹

به گزارش بازارکار به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، علیرضا یوسف نژاد گفت: برپایی کلینیک‌های سیار تخصصی کسب و کار و مشاوره‌های حضوری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در رفع معضلات واحد‌های تولیدی بسیار اثرگذار و حائز اهمیت است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: استفاده مناسب از تجربیات مشاوران ورزیده دارای دانش جدید و به روز، می‌تواند فرصت خوبی برای واحد‌های تولیدی باشد تا با بهره گیری از توانمندی مشاوران کسب و کار با مهارت‌های مختلف، در فعالیت‌های خود روند بهتری را در پیش گیرند.

وی گفت: با ایجاد ساز و کار‌های فراهم شده، شرایط مطلوبی جهت توسعه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و پایش عارضه ها، با همکاری و همآهنگی کارشناسان با تجربه و متخصص در حوزه‌های مختلف مرتبط با صنعت، فراهم شده است.

یوسف نژاد تصریح کرد: هدف از برگزاری کلینیک سیار تخصصی مشاوره کسب و کار بهره مندی هرچه بیشتر از علم و صنعت و برگزاری ارتباطات دوسویه این دو حوزه می‌باشد که یقیناً در روند تولید، بسیار مؤثر خواهد بود.

لازم به توضیح است، با حضور کارشناسان کسب و کار در حوزه‌های مختلف صنعت، مشکلات واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات