اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۹۷۳
رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی تاکید کرد
رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی در بازدید از ایستگاه پژوهش و فناوری اقیانوس‌شناسی مازندران بر ضرورت تهیه گزارش از فعالیت‌های پژوهشی و فناوری در دریای خزر تاکید کرد.
شنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، دکتر مرتضی توکلی، رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی در این بازدید که از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مسایل پیش رو در این ایستگاه قرار گرفت، همچنین دکتر منبوهی رئیس ایستگاه پژوهش و فناوری اقیانوس شناسی مازندران گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی و فناوری در دست انجام و انجام شده را ارایه کرد.

دکتر توکلی در جریان این بازدید طی جلسه‌ای، ایجاد مرکز رشد در ‏این پژوهشگاه را که به منظور شناسایی ظرفیت‌های پژوهشی و فناوری چندی پیش فرآیند اخذ مجوز فعالیت آن مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته بود، ارزشمند اعلام کرد و ضمن با اهمیت خواندن مزایای آن برای پژوهشگاه، خواستار پیگیری‌های لازم در این خصوص شد.

وی همچنین تهیه گزارش از فعالیت‌های پژوهشی و فناوری در دریای خزر در جهت اطلاع‌رسانی را ضروری بیان کرد و در ادامه تهیه بروشور از توانمندی‌های میدانی و آزمایشگاهی ایستگاه و همچنین پیگیری وضعیت آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست در ایستگاه را مورد تاکید قرار داد.

در این بازدید نیز دکتر علی مهدی‌نیا معاون پژوهشی و آموزشی پژوهشگاه نیز در خصوص «بررسی ترفیع و حق‌التحقیق اعضای هیات علمی و پیگیری امور تحقیقاتی و پژوهشی دریای خزر»، دکتر سیدمسعود محموداف معاون فناوری در مورد «پیشنهاد ثبت اختراعات و اکتشافات در سامانه ایران تک هاب به همکاران» و مهندس کاظم حبیبیان معاون اداری، مالی و توسعه منابع پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی در خصوص «مسائل مالی و بودجه و موضوع زمین برای تعاونی مسکن»، مطالبی را بیان کردند و پس از آن نظرات اعضای هیات علمی و کارکان ایستگاه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به نقل از پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، در پایان، اعضای هیات رئیسه پژوهشگاه ضمن بازدید از تجهیزات آزمایشگاهی و میدانی ایستگاه، از نزدیک در جریان فعالیت‌های آزمایشگاهی و میدانی در حوزه پژوهش و فناوری دریای خزر قرار گرفتند.

ارسال نظرات