اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۱۷۷
معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از جذب و استخدام یک هزار و ۴۲ نفر نیروی انسانی از طریق آزمون های استخدامی کشوری، پیمانی، قراردادی و شرکتی در دولت سیزدهم خبر داد.
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

 دکتر شهرام طهماسبیان اظهار کرد: رشد ۴۹ درصدی اعتبار عمومی و ۳۴ درصدی اعتبار اختصاصی دانشگاه را در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم.
وی افزود: به همت دولت سیزدهم ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان های لردگان، فارسان، اردل از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص یافت.
 
دکتر طهماسبیان اضافه کرد: همچنین ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پایگاه های اورژانس و مرکز مدیریت حوادث استان از محل منابع ملی اختصاص یافت.
 
وی اضافه کرد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشتی استان نیز ۱۵۰ میلیارد تومان، و برای تکمیل پروژه های آموزشی دانشگاه ۱۲۵ میلیارد تومان از محل منابع ملی اختصاص پیدا کرد.
 طهماسبیان یادآور شد: ۵ میلیارد تومان هم برای احداث، تکمیل و تجهیز خانه بهداشت، پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان کوهرنگ از منابع ملی جذب شد.
 
وی با اشاره به راه اندازی سامانه مدیریت دانش دانشگاه و ثبتنام بیش از ۹۰ درصد پرسنل و ثبت بیش از ۱۰۰ تجربه در سامانه گفت: دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه برتر در زمینه «اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور» و «تبیین دستاورد‌ها و اقناع افکار عمومی» را از آن خود گرد.
 
به گفته معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد: در دولت سیزدهم اسناد مالکیت بیش از ۷۰ درصد املاک فاقد سند دانشگاه اخذ گردید.
 
 طهماسبیان گفت: در این مدت ۴ مرکز درمانی بهداشتی به فیبر نوری متصل و سایت کامپیوتر دانشکده پیراپزشکی (جهت راه اندازی رشته HIT) راه اندازی شد.


ارسال نظرات