اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۰۴
با اعلام نتایج کنکور سراسری، نام سه دانش آموز تبریزی در جمع برترین‌ها کنکور سراسری ۱۴۰۳ دیده می‌شود.
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳

سه دانش آموز تبریزی در جمع برترین‌های کنکور سراسری قرار گرفتند

به گزارش بازار کار، با اعلام نتایج کنکور سراسری، نام «امیرحسین سلیمانی تازه کندی»، «رضا گل بهار» و «علی نجفی» سه دانش آموز تبریزی در جمع برترین‌ها کنکور سراسری ۱۴۰۳ دیده می‌شود.

امیرحسین سلیمانی تازه کندی، دانش آموز تبریزی توانسته رتبه نخست کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را کسب کند. رضا گل بهار نیز صاحب رتبه هشتم در همین گروه آزمایشی شده است. هم‌چنین علی نجفی دیگر دانش آموزی تبریزی در گروه آزمایشی علوم تجربی رتبه هشتم را کسب کرده است.

دانش آموزان آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز در طول سال‌های گذشته همواره جزو رتبه‌های برتر و در جمع ۱۰ نفر اول کنکور سراسری در کشور بوده‌اند.

مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در پی کسب سه رتبه تک رقمی توسط دانش‌آموزان استان در گروه‌های آموزشی ریاضی و علوم تجربی کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد.

در این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

موفقیت و سربلندی دانش‌آموزان استان، سرمایه‌های بی‌بدیل در توسعه کشور، همواره موجب خرسندی و افتخار مردمان این خطه از کشورمان بوده است؛ اینک بار دیگر شاهد افتخار آفرینی سه دانش‌آموز از استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در رقابت علمی کنکور هستیم که دستاوردی بزرگ و ارزشمند برای آموزش و پرورش استانمان است.

بدون شک این موفقیت بزرگ، سرآغازی برای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های اجتماعی بزرگ و تحولات شگرف در آینده این عزیزان و برافراشته شدن پرچم افتخار ایران عزیز و بلندآوازه بر بام جهان خواهد شد.

اینجانب کسب رتبه اول گروه ریاضی و فیزیک توسط امیرحسین سلیمانی از مدرسه استعدادهای درخشان شهید مدنی ناحیه چهار تبریز، رتبه هشت گروه ریاضی و فیزیک توسط رضا گل بهار از مدرسه استعدادهای درخشان علامه امینی ناحیه سه تبریز و رتبه هشت گروه علوم تجربی توسط علی نجفی از مدرسه استعدادهای درخشان شهید مدنی ناحیه چهار تبریز را در گام نخست به این فرزندان ساعی و اولیای ایشان و سپس به تمامی همکاران و معلمان عزیز به ویژه همکارانم در مدریت آموزش و پرورش نواحی سه و چهار تبریز و مدیران، دبیران و مجموعه‌ عوامل اجرایی مدارس مذکور تبریک ویژه می‌گویم.

ارسال نظرات