بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۴۴۳
نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل بانک‌ها به میزبانی کمیته امدادگلستان
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار بازارکار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابائی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان  در حاشیه این جلسه که نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، گفت: با تعامل و همکاری خوب بانک‌های عامل در سال گذشته بیش از ۹۶ درصد اعتبارات تخصیصی سال گذشته در حوزه اشتغال محقق شد.

بابائی افزود: در سال گذشته از نظر وضعیت جذب منابع ابلاغی جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ با همکاری بانک‌ها و پرداخت بیش از ۷۳۶ میلیارد تومان، استان گلستان با ۹۶ درصد جذب اعتبارات، رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی تصریح کرد: ازنظر وضعیت درصد تحقق برنامه اشتغال نیز با ۷۸ درصد رتبه پنج کشور را بدست آوردیم که حاصل تعامل خوب بانک‌ها می‌باشد.

بابائی با اشاره به ابلاغ بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان منابع اشتغال در سالجاری، اظهار کرد:  با توجه به اینکه منابع تخصیصی در بودجه امسال به تازگی ابلاغ شده است، تا کنون ۵ درصد اعتبارات جذب شده و امیدواریم با همکاری و تعامل بانک‌ها همچون گذشته، بتوانیم منابع ابلاغی را جذب و در ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و نیازمندان استان توفیق کسب نمائیم.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به کسب رتبه اول این استان در جذب اعتبارات ودیعه مسکن سال گذشته، اظهار داشت: امسال نیز ۸۰ میلیارد تومان اعتبارات ودیعه مسکن به این نهاد اختصاص یافته است و باتوجه به افزایش سقف اجاره مسکن و وجود بیش از ۸ هزار مددجوی اجاره نشین  و فرصت کم باقیمانده تا پایان شهریورماه، امیدواریم در جذب اعتبارات ودیعه مسکن  نیز موفق شویم.

خان احمدی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های عامل استان در این جلسه گفت: اراده تمامی بانک‌های استان بر اجرای وظایف تکلیفی است و نگرانی بابت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و ودیعه مسکن وجود نخواهد داشت و قول می‌دهیم امسال هم حداکثر اعتبارات ابلاغی در این نهاد حمایتی جذب شود.

عبدالجلال ایری، رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمات ارزنده کمیته امداد دربخش‌های مختلف گفت: نمایندگان استان در خانه ملت برای تامین اعتبار در زمینه‌های معیشتی، مسکن، اشتغال و امورات فرهنگی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و نمایندگان استان با همدلی و پیگیری مجدانه در رفع مشکلات آحاد مردم بویژه نهاد‌های حمایتی، تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: بانک‌های عامل استان به همکاری  وتلاش خود در رفع مشکلات مردمی به ویژه اقشار محروم و آسیب پذیر اهتمام ورزیده واقدامات صورت گرفته را بصورت فصلی ویا ماهانه به مجمع نمایندگان گزارش نمایند و هرجایی که نیاز به پیگیری وحمایت نمایندگان مجلس درسطح ملی بود موارد را منعکس نمایند.

گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران عامل بانک‌ها تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات