بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۷۹۸
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز گفت: ۳ هزار ۵۰۰ نخبه‌ی کشوری از خدمات سرباز‌فناور استفاده کرده‌اند.
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

علیرضا باباخان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز در گفت‌وگویی در کرج گفت: این صندوق با سرمایه 400 میلیارد تومان مشغول به فعالیت است و در ترکیب سهام‌داری این صندوق 29 شرکت حضور دارند که از بزرگترین صنعتگران استان هستند.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با بیان اینکه این صندوق روی 6 شرکت کسب و کار سرمایه‌گذاری کرده که مهمترین آن گیاهان دارویی بوده که در حال توسعه‌ی این گیاهان دارویی هستیم، عنوان کرد: خانواده صندوق البرز بیش از 100 نفرند که سرمایه‌گذاری‌های لازم برای آنها انجام شده است.
باباخان با بیان اینکه افرادی که جزو خانواده صندوق هستند از افراد نخبه و فارغ‌التحصیلان کشور بوده‌اند، عنوان کرد: بیش از 111 شرکت از صندوق تسهیلات دریافت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه 3 هزار 500 نخبه کشوری از خدمات سربازفناور استفاده کرده‌اند، افزود: بیش از 70 شرکت دانش‌بنیان از خدمت ضمانت‌نامه صندوق بهره‌مند شدند.
باباخان با توجه به اینکه از برجسته‌ترین کارهایی که صندوق انجام داده در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی بوده است، بیان کرد: برخی از کالاهی تحریمی که کشور در حوزه نفت و گاز یا صنعت فولاد مواجه بوده صندوق پژوهش و فناوری البرز  در قالب ضمانت و مشارکت سرمایه‌گذاری حضور داشته و تامین مالی این پروژه‌ها را انجام داده است.
وی در گفتگو با تسنیم ادامه داد: از بین 70 شرکتی که در حوزه ضمانت‌نامه کار کرده‌ایم بیش از نیمی از آنها در حوزه نفت و گاز فعالیت داشته اند.

ارسال نظرات