بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۸۳۴
جهاددانشگاهی و شرکت توزیع نیروی برق قم با هدف استفاده از ظرفیت‌های علمی و اجرایی دو طرف برای توسعه همکاری‌های آموزشی و فناوری نشست همکاری برگزار کردند.
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

به گزارش بازارکار، این نشست با حضور یاسر شریفی سر پرست این معاونت و معاون منابع نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق قم برگزار شد.
دو طرف با در نظر داشتن اهداف مشترک، در راستای توسعه همکاری‌های علمی و آموزشی دوجانبه و به‌منظور ارتباط سازمان ‌یافته و بهره‌مندی از دستاوردها و امکانات بالقوه و بالفعل یکدیگر در جهت توسعه همکاری ها، قصد دارند تا از طریق انعقاد تفاهم‌نامه زمینه همکاری‌های مشترک را فراهم کنند.
یاسر شریفی سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم در این نشست اظهار داشت: در جهاددانشگاهی توانمندی‌های بسیار خوبی در حوزه‌های IT، علوم انسانی، علوم پزشکی، آموزش های تخصصی زبان های خارجی و حوزه هنر وجود دارد.
وی با تاکید بر این که معاونت آموزش در بخش های آموزشی و اجرایی صاحب سخن و تکنولوژی است، یادآور شد: از گذشته با توجه به این که این معاونت در حوزه های مختلف اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است، در بحث برگزاری دوره های مورد نیاز سازمانی نیز بستر همکاری خوبی بین این نهاد با شرکت برق وجود دارد.
وی به تجربیات این نهاد انقلابی در تمام حوزه های مختلف در استان اشاره کرد و ادامه داد: در زمینه‌های دیگر نیز این معاونت علاقه مند است تا همکاری ها گسترش و توسعه یابد.
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم عنوان کرد که این معاونت در حوزه برگزاری دوره های مورد نیاز منابع انسانی در تمام حوزه های آموزشی نیز آماده همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان است.
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان قم نیز در این نشست گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی دستاوردهای بزرگی در عرصه آموزشی، اجرایی و برطرف کردن نیازهای استان داشته است که بسیار قابل تقدیر و ارزشمند است.

ارسال نظرات