بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۸۹۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از کسب چهارعنوان تعاونی برگزیده ملی و یک شرکت شایسته تقدیر توسط شرکت های تعاونی استان تهران در نوزدهمین دوره جشنواره تعاونی های برتر کشور خبر داد.
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان تهران محمد آذرپناه گفت: در نوزدهمین دوره تعاونی های برتر ملی که در سالن همایش ۱۷ شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ۲۲ شرکت تعاونی برتر کشور معرفی و جوایز خود را از دستان ریاست جمهور دریافت کردند.
وی افزود: در این دوره از جشنواره چهار شرکت تعاونی از استان تهران توانستند عنوان برتر ملی  را از آن خود کنند و یک شرکت تعاونی نیز شایسته تقدیر در سطح ملی معرفی شد و توسط ریاست جمهور مورد تجلیل قرار گرفتند.
مدیر کل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان تهران  با اشاره به رسته فعالیت این شرکت ها افزود: این پنج شرکت تعاونی، در حوزه‌های حمل و نقل، تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت های گسترده‌ای را ارائه داده اند.
آذرپناه بیان کرد: تعاونی خدمات آموزشی راه رشد، تعاونی مسافربری شماره یک، تعاونی تجارت الکترونیک فرهنگیان، تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو  به عنوان تعاونی برتر و برگزیده و تعاونی فرهنگی رسانه ای همیار فناوران تکاپو ایرانیان نیز تعاونی شایسته تقدیر شناخته شدند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران تصریح کرد: در جشنواره ملی امتنان از تعاونی‌های برتر حدود ۲۰ درصد از شرکت‌های تعاونی برگزیده سهم استان تهران بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند. 
وی با اشاره به بیانات دکتر پزشکیان مبنی بر ترویج فرهنگ تعاون در کشور گفت:  با توجه به تاکیدات ریاست جمهور و همچنین بازشدن باب گفتمان جدیدی با محوریت بهره وری در بیانات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اهمیت دادن به دانش تعاون، این امیدواری وجود دارد که در دولت وفاق ملی با پیگیری انتظارات مسئولین گشایش قابل توجهی در اقتصاد تعاون کشور ایجاد شود.

ارسال نظرات