بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۲۲۷
بخش‌هایی از صحبت‌های خانواده شهید «احد محمدی نسب» که در حاشیه حضور همکاران شرکت تراکتورسازی ایران در منزل این شهید تقدیم مخاطبان می‌شود.
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴

۲۷ سال در حسرت خواب پدر + فیلم

به گزارش بازار کار، جمعی از کارکنان و مدیران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران روز گذشته، هفتم مهرماه با حضور در منزل شهید احد محمدی نسب یاد و خاطره این عزیز و جان‌فشانی‌های او و هم‌رزمانش را گرامی داشته و از خانواده و مادر فداکارش قدردانی و تقدیر کردند. در جریان این مراسم مادر، همسر و فرزندان شهید از اخلاق و رفتار، حضور او در کنارشان و دلتنگی‌ها و بی‌قراری‌هایشان نجواهایی کردند.

یادآور می‌شود، شهید احد محمدی نسب در سال ۶۵ و در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه توسط رژیم بعثی به اسارت گرفته شد و طی ۴ سال تا آزادی کامل در زندان تکریت  اسیر بود. ایشان پس از تحمل ۵۱ ماه اسارت، ۱۵ شهریور سال ۱۳۶۹ و در قالب اولین کاروان اسراء وارد میهن عزیزمان شد.

این شهید بزرگوار ۷ سال بعد از آزادی از اسارت در ۲۸ اسفند و در روزهای پایانی سال ۱۳۷۶ و هم‌زمان با آغاز سال نو، بر اثر جراحت و اثرات شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی شربت شیرین شهادت را نوشیده و به خیل هم‌رزمان شهیدش پیوستند.

شهید احد محمدی نسب پس از بازگشت به میهن جذب کارخانه تراکتورسازی شد و تا روزهای پایانی به‌واسطه اهمیتی که برای کار و تلاش قائل بودند در این مجموعه و در عرصه تولید فعالیت داشتند. 

 

کد ویدیو

ارسال نظرات