بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۲۲۳۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در بازدید از کارگاه متروی اسلامشهر با تأکید بر اینکه اصول کلی ایمنی به‌خوبی رعایت شده است، گفت: با مرور روزانه آموزش اصول ایمنی در کارگاه‌ها، سلامت کارگر و کارفرما و دسترسی بهتر به اهداف پروژه اتفاق می‌افتد.
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران،  همزمان با روز ایمنی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به همراه بازرسان و کارشناسان حوزه ایمنی و رییس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری اسلامشهر از پروژه در حال اجرای تونل مترو و ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر بازدید کرد.

«محمد آذرپناه» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در حاشیه این بازدید ضمن تبریک روز ایمنی به کارفرمایان و بازرسان و کارشناسانی که امنیت و ایمنی کارگر را در دستور کار قرار می‌دهند، اظهار کرد: امروز از کارگاه مترو اسلامشهر بازدید داشتیم و اصول کلی ایمنی به‌خوبی رعایت شده و اگر به همین روال ادامه یابد بدون هیچ حادثه و دغدغه‌ای برای نیروی کار، این پروژه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مرور روزانه آموزش اصول ایمنی بسیار کمک کننده است، تأکید کرد: زمانی در ابتدای کار آموزش اتفاق می‌افتد اما در فرایند کار به واسطه دغدغه‌ها و گذر زمان ممکن است بخشی از آن کمرنگ شود، این تذکر روزانه اگر در همه کارگاه‌ها اشاره شود بسیار کمک کننده خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: از همه مسئولان، مهندسین خط، مسئولین HSE و سرکارگرها می‌خواهم روزانه تذکرهای ایمنی را برای رسیدن به اهداف ایمنی سلامت کارگر و کارفرما بدهند تا پروژه‌ها با سلامت بیشتری پیش رود.

ارسال نظرات