بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۴۵۳
طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی به عنوان نماینده ویژه وزیر در فراهم نمودن مقدمات راه اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق انتخاب شد.
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاددانشگاهی، با حکم دکتر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی به عنوان «نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم نمودن مقدمات راه اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق» منصوب شد.
گفتنی است شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ رئیس جمهور وقت، با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی راه اندازی می‌شود.
در این شهر حوزه‌هایی همچون اقتصاد فرهنگ و هنر، اقتصاد فناوری‌های نرم، اقتصاد گردشگری، اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی فعالیت‌های فرهنگی، تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی و کریدور صادراتی و… برای راه‌اندازی سکوی تجارت و صادرات،  ایجاد می‌شود.

ارسال نظرات