بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۲۹۱۲
سرپرست مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی
سرپرست مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت تکاور در استان تهران، با تاکید بر اهمیت عدالت اجتماعی و تکریم مردم، بر لزوم توجه ویژه به کسب رضایت مردم از طریق این دو مقوله در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارتخانه تأکید کرد.
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶

سجاد سنگسری در نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تابعه در استان تهران ضمن بیان اینکه عدالت اجتماعی و تکریم مردم از اولویت‌های اصلی برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مورد تاکید وزیر محترم است، اظهار داشت: تحقق عدالت اجتماعی نه تنها یک آرمان، بلکه یک ضرورت است و باید در تمامی تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات مد نظر قرار گیرد که در این راستا، تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های عدالت اجتماعی، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه تقویت سرمایه اجتماعی نظام در دست مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی است، افزود: "در صورتی که ارباب رجوع با رضایت از ادارات ما خارج شوند، حتی اگر حق به جانب آنها نباشد اما با برخورد خوب و مناسب متقاعد شوند، این اتفاق باعث حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی خواهد شد. باید به خاطر داشته باشیم که رضایت‌مندی مردم، مهم‌ترین سرمایه هر نظام و سازمانی است.
سنگسری با اشاره به اینکه ادارات کل استان تهران به عنوان ویترین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: انتظار می‌رود که همکاران ما در این ادارات کل با اهتمام بیشتری به وظایف خود عمل کرده و در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم تلاش نمایند.
وی با تاکید بر لزوم اقدام عملی در راستای حل مشکلات مردم، گفت: امروز دیگر وقت صحبت کردن و حرف زدن نیست، بلکه روز تصمیم‌گیری و عمل است و باید با جدیت و تعهد، در راستای تحقق اهداف وزارتخانه و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم گام برداریم.

ارسال نظرات