السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع) بِه عِشِقِ تُو سیاه پوش شُدم،بِه یاد تُو چِشام خونً شُدنً،حُسین 

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۷۲۱۸۰
برندهای بومی گلوگاه در مسیر توسعه؛

انجیر و اکبرجوجه نماد همت مردمان این دیار

در جشنواره انجیر گلوگاه، تولایی با تأکید بر ظرفیت‌های بومی شهرستان، انجیر و اکبرجوجه را برندهای شاخص منطقه دانست و خواستار ورود تعاونی‌ها به عرصه برندسازی محصولات محلی شد و از حمایت همه‌جانبه استانداری و فرمانداری در توسعه گردشگری کشاورزی خبر داد. ‎
شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش بازار کار به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، تولایی، سرپرست معاونت اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران در آیین جشنواره انجیر گلوگاه با اشاره به ظرفیت‌های منحصر‌به‌فرد این شهرستان گفت: انجیر و اکبرجوجه برند‌های شناخته‌شده گلوگاه هستند که حاصل همت، شجاعت و تلاش مردان و زنان این سرزمین‌اند.

وی با تأکید بر امکان توسعه برند‌های جدید افزود: ما نیز می‌توانیم با برنامه‌ریزی و مشارکت مردمی، محصولات دیگری را به عنوان برند مطرح کنیم. در این مسیر، نقش تعاونی‌ها بسیار کلیدی است و باید فعالانه وارد عمل شوند.

تولایی همچنین از حمایت‌های فنی و تسهیلاتی استانداری و فرمانداری گلوگاه در حوزه گردشگری، کشاورزی و تلفیق این دو حوزه خبر داد و گفت: هرگونه فعالیت در راستای توسعه گردشگری کشاورزی در شهرستان گلوگاه مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دولت در حوزه تسهیلاتی، اظهار داشت: با بهره‌گیری از کمک‌های دولتی، می‌توان صنایع تبدیلی و فرآوری انجیر را در شهرستان گلوگاه توسعه داد؛ اقدامی که منجر به اشتغال‌زایی و افزایش ارزش افزوده این محصول خواهد شد.

در پایان، تولایی خاطرنشان کرد: هر طرحی که در مسیر اشتغال‌زایی و کارآفرینی باشد، مورد حمایت معاونت اقتصادی استانداری قرار دارد.

ارسال نظرات