ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۳۱۵۷۶
سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی مازندران: به تولیدکنندگان مشاغل خانگی شهرستان بهشهر، تسهیلات کم‌ بهره اعطا می شود.
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸

به گزارش خبرنگار بازارکار ، مهدی ایزدی با اشاره به اختصاص تسهیلات حمایتی برای اشتغال پایدار، و حمایت از تولید هنرمندان صنایع‌دستی، از اعطای تسهیلات کم‌ بهره به تولیدکنندگان مشاغل خانگی شهرستان بهشهر خبر داد. سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران افزود: این تسهیلات در زمینه تهیه مواد اولیه، خرید تجهیزات و ملزومات لازم برای استمرار و تولید هنر فاخر صنایع‌دستی اعطا می‌شود. ایزدی با بیان اینکه افراد دارای شرایط شناسایی و در فرآیند بازدید و تکمیل مدارک به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد گفت: غرفه چهار صنعتگر حوزه صنایع‌ دستی مازندران از شهرستان بهشهر، در نمایشگاه کشوری با موضوع آینده‌سازان در پارک ارم تهران و در کنار هنرمندان و صنعتگران بیش از ۲۰ استان از سراسر کشور، در معرض دید علاقمندان خواهد گرفت.

ایزدی، یکی از شاخص‌های قابل توجه شهرستان بهشهر را صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی به عنوان محصول شناخته شده گردشگری نام بُرد و تصریح کرد: این شهرستان دارای کارگاه‌های صنایع‌ دستی فعال با کمیت و کیفیت بالا است.

سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران، از تمرکز اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان بهشهر برای ساماندهی و حل مشکلات هنرمندان صنایع‌ دستی با کمک مدیران و دستگاه‌های مرتبط شهرستان مربوطه خبر داد و گفت: پویایی صنایع‌ دستی و رونق دوباره آن به عنوان کسب و کار بومی و محلی، یکی از اهداف حوزه صنایع‌ دستی محسوب می شود.

ارسال نظرات