ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۳۳۹۰۴
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

به گزارش بازارکار و به نقل از ایلنا، محمدعلی ابراهیمی‌دوست افزود: این نمایشگاه در مجموعه تاریخی فرهنگی ملاهادی سبزواری تا هشتم شهریور ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی سبزوار ادامه داد: علاقه‌مندان همه روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

او گفت: این نمایشگاه شامل ۴۵ غرفه در رشته‌های ‌تولیدات چرمی دست دوز، صنایع‌ چوبی، قلم‌زنی  و غیره برپا شده است.

ابراهیمی دوست به حمایت معاون استاندار و فرماندار شهرستان از تولید و برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان و مدیران شهرستان افتتاح شد.

هم‌چنین حسین ابراهیمی کردیانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: صنایع دستی می‌تواند اشتغال زایی کند و هنرمندان از شرکت‌های دانش‌بنیان برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

او افزود: هنرمندان صنایع‌دستی نقش ویژه‌ای در توسعه اقتصادی شهرستان دارند چون تولیدکنندگانی هستند که با کمترین سرمایه‌گذاری اشتغال ایجاد می‌کنند و ارزش افزوده زیادی در محصولات تولیدی هنرمندان صنایع‌دستی است.

او هم‌چنین بر ضرورت همکاری نیروی انتظامی با اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای ایجاد اشتغال و آموزش صنایع دستی به سربازان وظیفه تاکید کرد.

ارسال نظرات