ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۲۰۲۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: طبق سیاست‌های کلی اشتغال کشور و سیاست‌های اجرایی سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، برخی رشته‌های ورزشی به محتوای آموزشی مهارتی سربازان وظیفه افزوده شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: طبق سیاست‌های کلی اشتغال کشور و سیاست‌های اجرایی سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، برخی رشته‌های ورزشی به محتوای آموزشی مهارتی سربازان وظیفه افزوده شد.
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد اظهار داشت: براساس تفاهم نامه منعقد شده مابین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور، سربازان وظیفه پادگان‌های آموزشی سراسر استان می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری رشته‌های ورزشی آمادگی جسمانی، فوتبال، شنا، نجات غریق، امداد ورزشی، ماساژ ورزشی، برخی رشته‌های ورزش‌های رزمی، کونگ و، دوچرخه سورای، سوارکاری، بدنسازی و پرورش اندام و پارکور و با گذراندن آزمون‌های مرتبط، گواهی نامه معتبر از سوی فدراسیون مربوطه را اخذ کنند.
ستوده نژاد گفت: طرح ملی «سرباز ماهر» که پیش از این از طریق مهارت‌های زندگی و مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی در پادگان‌های آموزشی استان اجرا می‌شد، پس از اجرای این تفاهم نامه وارد فاز جدیدی می‌شود که تربیت مربی و داور رسمی فدراسیون‌های ورزشی نیز در دایره شمول این طرح ملی قرار می‌گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: ساختار کارگروه تخصصی استانی آن متشکل از نماینده اداره کل ورزش و جوانان، نماینده نیرو‌های مسلح و نماینده هیأت‌های ورزشی متناظر است و این کارگروه بر حسن اجرای تفاهم نامه و آموزش‌های تئوری و عملی دوره‌های مربیگری و داوری نظارت مستمر خواهند کرد.

ارسال نظرات