ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۶۸۶۶
خوشه فناوری اطلاعات خوزستان حمایت می‌شود:
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: به‌منظور توسعه کسب‌وکار و اشتغال‌زایی در استان ۹ برنامه عمل برای حمایت از توسعه خوشه فناوری اطلاعات خوزستان در شورای راهبری به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مهدی چنانی در جلسه شورای راهبردی که امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه در محل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان برگزار شد، با اشاره به ساختار خوشه فناوری اطلاعات اظهار کرد: برای این منظور برنامه‌ریزی مدون و مناسبی در سال جاری جهت شناسایی و ارزیابی ایده‌های نو با قابلیت اجرایی و تأثیرگذار انجام شده است که می‌تواند راهبرد‌های زیربنایی را به طور کامل مشخص کند و وارد مرحله عملیاتی خواهد شد.

وی با تأکید بر ارزیابی و پیداکردن نقاط ضعف و قوت این حوزه افزود: برنامه خوشه‌سازی کسب‌وکار‌های مرتبط با فناوری اطلاعات از دو سال پیش در دستور کار شورای راهبری قرار گرفت که در این زمینه و برای دستیابی و ارزیابی دقیق این حوزه اقدامات تأثیرگذاری انجام شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: اجرای پروژه توسعه خوشه سه سال زمان نیاز دارد که امسال وارد سال سوم شده است و امیدواریم در پایان سال بتوان با اقدامات انجام‌گرفته، اداره امور خوشه به شبکه فراگیر پرده شود.

چنانی به ضرورت همکاری با مراکز علمی، آموزشی و فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و بیان کرد: در برنامه‌ریزی‌ها همکاری و ارتباط گسترده با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و آموزشی در اولویت قرار گرفته است.

وی با اشاره به نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی عنوان کرد: تاکنون چندین دوره مهارت‌محور، ICT و دیگر رشته‌ها برگزار شده که نتایج خوبی حاصل شده است.

ارسال نظرات