ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۰۳۵
دومین نمایشگاه کار و اشتغال در حوزه «فناوری اطلاعات و ارتباطات» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با همکاری بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

شرکت دانش بنیان پرداخت الکترونیک سپهر با بیش از ۱۶ سال حضور فعال در صنعت پرداخت کشور، به تدریج با همسو شدن با آخرین تغییرات و تکنولوژی روز دنیا و استفاده از نیرو‌های توانمند انسانی، یکی از تاثیرگذارترین شرکت‌های این صنعت در کشور است.

این شرکت با حدود ۸۶۰ نیروی کار در زمینه ارائه، تامین و پشتیبانی انواع ابزار‌های پرداخت الکترونیکی، تجهیزات وابسته و کمکی، تعمیرات تخصصی تجهیزات سخت افزاری، توزیع و پشتیبانی بروزترین دستگاه‌های کارتخوان‌های هوشمند و ارائه خدمات نرم افزاری و طراحی سیستم‌های الکترونیکی و دیجیتالی، طراحی و تولید اپلیکیشن پرداخت موبایلی در صنعت پرداخت کشور مشغول به فعالیت است.

شرکت دانش بنیان پرداخت الکترونیک سپهر با شعار “سپهری شو” و با هدف معرفی فرهنگ سازمانی و پیشبرد اهداف برند کارفرمایی خود در دومین نمایشگاه کار و اشتغال با رویکرد ارتباط مستقیم کارجو با کارفرما، ارتقای برند کارفرمایی و تسهیل ارتباط جذب و استخدام، حضور پیدا خواهد کرد.

گفتنی است این نمایشگاه در تاریخ ۸ و ۹ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات