بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۳۱۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ترویج فرهنگ و گفتمان کارآفرینی در کشور را از اهداف و برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد و گفت: کانون کارآفرینان برتر رسمی در این راه نقش محوری بر عهده دارند.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی؛ "محمد امین بابایی" در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه کانون کارآفرینان برتر رسمی استان اظهار کرد: مهم‌ترین هدف از تشکیل کانون، اعطای مرجعیت رسمی به این نهاد ملی و قانونی در حوزه کارآفرینی است.

وی کارآفرینی را موتور اصلی اقتصاد عنوان کرد و افزود: با نوآوری محصول جدید خلق می‌شود و کارآفرینان می‌توانند در این مسیر کشور را توسعه بخشند و به همت آن‌ها اقتصاد پیشرفت کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: با اجرای ایده تشکیل کانون‌های کارآفرینان برتر رسمی متشکل از برگزیدگان ادوار جشنواره کارآفرینان برتر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر استفاده قانونی از ظرفیت سه جانبه گرایی و توان بخش خصوصی تأکید کرد.

بابایی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی شرایط بهبود بهره‌وری و ارتقای فضای کسب و کار را برای کارآفرینان با بهره‌گیری از پتانسیل کارگروه تخصصی اشتغال و شورای گفتگوی استان تسهیل می‌کند.

وی به طرح‌های حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از کارآفرینان کشور نیز اشاره کرد و افزود: "سامانه جستجوی شغل"، "طرح کارورزی"، "راه اندازی کمیته‌های سازش درون کارگاهی" و "طبقه‌بندی مشاغل" از جمله طرح‌هایی به شمار می‌روند که تسهیل‌گر شرایط برای کارآفرینان خواهند بود.

ارسال نظرات