ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۵۱۸
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

به گزارش بازارکار به نقل از اقتصاد نیوز، واریز سود سهام عدالت به دلیل بدقولی تعدادی از شرکت‌ها هنوز بلاتکلیف باقی مانده، در این بین در حالی‌که صدای سهامداران بلند شده و خواهان احقاق حق خود هستند، مسئولان بورسی بدون اعلام زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت، کارشان به هشدار رسیده تا عده‌ای کلاه بر سر مشمولان سهام نگذارند.
به گزارش اقتصادنیوز، واریز سود سهام عدالت برای اولین بار در تاریخ سه مرحله‌ای شده؛ البته در حالی‌که مرحله اول واریز این سود در آذرماه سال قبل و مرحله دوم در روز‌های پایانی اسفندماه انجام گرفت، سرنوشت مرحله سوم هنوز مشخص نیست. مسئولان بورسی مقصر را چند شرکت اعلام کرده‌اند که حتی خبری از افزایش سرمایه خود نداده‌اند. در این شرایط آن‌ها می‌گویند بستر برای فعالیت سودجویان فراهم شده و حالا سهامداران باید هوشیار باشند.
در همین زمینه، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفت‌وگویی که با باشگاه خبرنگاران جوان داشته، گفته است که سهامداران اخبار مربوط به سهام عدالت را تنها از مراجع و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند و روی هیچ لینکی کلیک نکنند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: زمانی که قرار شد سود سهام عدالت واریز شود این سود به شماره شبای بانکی سهامداران که در سامانه سجام ثبت کردند واریز خواهد شد. همچنین برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ثبت‌نام در هیچ سایتی نخواهد بود و سازمان بورس زمان واریز سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

حالا در شرایطی که مسئولان بورسی به مردم توصیه می‌کنند فریب کلاهبرداران را نخورند، هنوز زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص نشده است.

در همین باره هم، به‌تازگی، ولی ا... جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفته است: به محض وصول باقی‌مانده سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها بر اساس مصوبه شورای عالی بورس این سود را برای مشمولان واریز خواهیم کرد، اما متاسفانه تاکنون زمان دقیق وصول این سود مشخص نیست.

ارسال نظرات