بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۷۴
قرارداد همکاری معانت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی و بنیاد خیریه شنوایی سنجی "بخشش" درسالن اجتماعات جهاد دانشگاهی به امضا رسید.
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴

به گزارش بازارکار، در مراسم امضای این قراردادکه دکتر غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی و دکتر ابراهیمی رومنجان سرپرست اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی  نیز حضور داشتند، قرارداد پژوهشی-مطالعاتی در زمینه آموزش، مشاوره، توانمند سازی و اتصال به بازار در زمینه مشاغل خرد، کوچک و خانگی برای تعداد حداقل ۱۶۰ نفر جامعه هدف (ناشنوایان، کم شنوایان و یا افراد حلزون کاشته) در استان‌های: آذربایجان غربی، گلستان، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، لرستان، ایلام و هرمزگان صورت گرفت.

دکتر غفوریان معاون آموزش وکارآفرینی جهاددانشگاهی درابتدا، با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد همکاری با موسسه شنوایی" بخشش" تصریح کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های خوبی دارد و این موسسه به عنوان یک بخش خصوصی می‌تواند از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارآفرینی خدمات مختلف و نیز ظرفیت‌های خیرین استفاده کند.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است افزود: خوشحالیم که ورود جهاد دانشگاهی در حوزه امور خیر و اشتغال کار خود را با یک موسسه خیریه آغاز می‌کند.

دکتر ابراهیمی رومنجان سرپرست اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی، از ارایه یک الگو و مدل جدید برای همکاری با موسسات، و بخش خصوصی و خیرین خبر داد و خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی تجارب خوبی در حوزه اشتغال، آموزش و کارآفرینی دارد و می‌تواند در توسعه کسب و کار‌های خرد و خانگی و ... به کمک بخش خصوصی بیاید.
وی در ادامه با اشاره به تجارب و ماموریت‌ها و مسئولیت‌های خوب این نهاد گفت: پرداختن به مسئولیت اجتماعی و پرداختن به فعالیت‌های خیریه می‌تواند به بستر خوب همکاری جهاد دانشگاهی و موسسات و مراکز خیریه تبدیل شود.

دکتر محمد اجل لوئیان مدیر عامل بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی‌ها و اعتبار جهاد دانشگاهی گفت: در بسیاری از زمینه‌ها جامعه معلولان مشکلات متعددی دارند و ما انتظار داریم بتوانیم با همکاری جهاد دانشگاهی برخی از این مشکلات بویژه در حوزه کارآفرینی و نیز مسائل اجتماعی و فرهنگی برطرف کنیم.
وی از جهاددانشگاهی و همکاران معاونت آموزش و کارآفرینی خواست تا جامعه هدف این موسسه را در حوزه‌های مختلف یاری نمایند.
درادامه دکتر آذری رییس کارگروه کارآفرینی واشتغال این موسسه نیز در این نشست با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی نهاد علمی و فرهنگی و کارآفرینی است گفت: جامعه هدف ما در همه استان‌ها نیاز به آموزش و مهارت آموزی دارند و جهاد می‌تواند در همه استان‌ها کمک یار این مهم باشد.
همچین اسکندری معاون پشتیبانی و اداری مالی نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: توسعه همکاری‌های آموزش، توسعه کسب و کار‌های کوچک و خرد و خانگی، توسعه مهارت آموزی و اشتغال می‌تواند به یک کار خیر و ماندگار بین دو مجموعه تبدیل شود.
بر اساس این گزارش، این قرارداد همکاری در هفت ماده با حضور مدیران دو مجموعه به امضا رسید.

ارسال نظرات