بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۶۹۵
رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی اعلام کرد: کارگروه ویژه فراخوان جذب اعضای هیات علمی تشکیل شده و فراخوان جذب اعضای هیات علمی اواخر آبان برگزار می‌شود.
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶

به گزارش بازارکار،حسینعلی قبادی درباره برگزاری اولین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال جاری گفت: فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال جاری اواخر آبان ماه برگزار می‌شود.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ادامه داد: کار‌های مقدماتی برگزاری فراخوان جذب آغاز شده و کارگروه ویژه فراخوان جذب اعضای هیات علمی تشکیل شده است.

به گزارش مهر؛ فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بنا به اعلام نیاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جذب اعضای هیات علمی، سالیانه دو بار معمولا، شهریور و بهمن ماه برگزار می‌شود و برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی علاقه‌مند به فعالیت در حیطه دانشگاهی به عنوان عضو هیات علمی این فرصت را فراهم می‌کند تا برای جذب ثبت نام کنند.

فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم سال گذشته، اوایل شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد.

این در حالی است که فراخوان نوبت اول جذب اعضای هیات علمی در سال جاری هنوز برگزار نشده است.

ضمن اینکه یکی از مشکلات اساتیدی که در فراخوان‌ها جذب می‌شدند این بود که حکمشان توسط دانشگاه‌ها به دلیل عدم صدور کد استخدامی توسط سازمان امور استخدامی با تاخیر صادر می‌شد، از سوی دیگر طولانی شدن این فرایند در وضعیت پرداخت حقوق این اساتید نیز مشکل ایجاد می‌کرد برای همین از سال گذشته رییس سازمان اداری استخدامی و رییس سازمان برنامه بودجه توافق کردند که ردیف استخدامی قبل از فرایند جذب اخذ شود.

ارسال نظرات