ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۵۱۷۵۴
رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هشت هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در آزمون نخست سال جاری جذب دستگاه های دولتی شدند و آزمون دوم برای جذب فرزندان شهدا و ایثارگران تا پایان سال برگزار خواهد شد.
سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

به گزارش بازارکار و به نقل از خبرنگار ایرنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان اصفهان افزود: تاکنون تبدیل وضعیت استخدامی پنج هزار و ۴۷۶ نفر از فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران انجام شده و ۲ هزار و ۴۱۴ نفر دیگر باقیمانده است.وی ادامه داد: تبدیل وضعیت این افراد به پیگیری های محلی و منطقه ای نیاز دارد و بعضی دستگاه‌ها در این زمینه مقاومت می‌کنند.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اشتغال و کارآفرینی برای فرزندان شهدا و ایثارگران در استان اصفهان افزود: هفت هزار و ۳۸ نفر از این افراد در سامانه اشتغال و کارآفرینی ثبت نام کردند که در سال گذشته و ۶ ماه اول سالجاری در این استان برای هزار و ۸۸۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: ۸۰۲ مجوز از محل بند ج ماده ۸۷ برای استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد استان اصفهان ارائه شد که از این محل ۴۱۴ نفر پذیرفته شدند و این استان به‌دلیل تطابق نداشتن مدارک این افراد و نیاز نداشتن دستگاهها، نتوانسته مجوزها را جذب کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به سهم تسهیلات اشتغال استان اصفهان از محل ۱۰ درصد متعلق به ایثارگران بیان کرد: سه هزار و ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات سهم ایثارگران این استان است که بنیاد شهید هم به همین اندازه از سایر منابع تسهیلات اشتغال به استان اصفهان کمک خواهد کرد.وی گفت: ارائه تسهیلات اشتغال و مسکن در استان اصفهان از روز گذشته به‌مناسبت ۲۵ آبان بطور کامل هوشمندسازی شد و نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بنیاد شهید وجود ندارد و متقاضیان می توانند از طریق سامانه ثبت نام و بارگذاری مدارک خود را انجام دهند.

مردم استان اصفهان در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید، ۵۰ هزار نفر جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یک‌هزار مفقودالاثر تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

ارسال نظرات