ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۱۹
مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور ابراهیمی رومنجان سرپرست اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی، امینی نژاد مدیر اداره مدیریت امور رسانه و بازارکار و همکاران این اداره کل برگزار شد.
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

گرامیداشت روز خبرنگار در اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور ابراهیمی رومنجان  سرپرست اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی، امینی نژاد مدیر اداره مدیریت امور رسانه و بازارکار و همکاران این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازارکار، ابراهیمی رومنجان سرپرست اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی در این مراسم که با حضور گرم و صمیمی همه همکاران برگزار شد بر موضوع "آزادی و آگاهی" اشاره و تاکید کرد: موضوع آگاهی بسیار اهمیت دارد؛ چرا که ممکن است جامعه ای آزاد باشد اما آگاه نباشد، بنابراین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح برای جامعه بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: اطلاع رسانی و کار خبرنگاری از جنس فعالیت هایی است که با پویایی، تحرک و کشف اطلاعات و تعامل و ارتباطات جدید همراه است و همه ما باید تلاش کنیم این هنر بویژه آگاهی بخشی را در خود تقویت کنیم.

مدیر اداره مدیریت امور رسانه و بازارکار جهاد دانشگاهی بر اهمیت کار خبر و آگاهی بخشی تاکید کرد و گفت: موضوع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به قدری مهم است که همه آن را در ابعاد مختلف رصد می کنند، می بینند و درباره آن نظر می دهند.

ابراهیمی رومنجان با اشاره به اینکه بازارکار از سرمایه های کشور جهاد دانشگاهی در حوزه کارآفرینی و اشتغال است گفت: این رسانه همواره در خدمت زیست بوم کارآفرینی و اشتغال بوده و تعامل خود را به خوبی با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و غیر دولتی حفظ کرده و تلاش می کند به ماموریت خود بر اساس اسناد بالادستی و برنامه های جهاد دانشگاهی عمل کند.

وی ابراز امیدواری کرد: پایگاه خبری بازارکار و هفته نامه بازار با شعبات استانی خود و ظرفیت های جهاد دانشگاهی بتواند در دولت جدید به یکی از رسانه های برتر حوزه کارآفرینی و اشتغال تبدیل شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال بازارکار با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات