بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۹۴۶
سرپرست سازمان تجاری سازی جهاددانشگاهی خراسان رضوی خبر داد:
سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان (ستفا) جهاددانشگاهی خراسان رضوی از اختصاص تسهیلات به متقاضیان اشتغال در این استان خبر داد و اولویت پرداخت تسهیلات را با هسته‌ها و واحدهای فناور ذیل ساختارهای فناوری مستقر در جهاددانشگاهی و دانشگاه‌های استان خراسان رضوی عنوان کرد.
شنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

به گزارش بازارکار از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس احمد افروغی در خصوص اختصاص این تسهیلات، افزود: برای اولین بار جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد واسطه توسعه‌ای مجوز برای معرفی متقاضیان اشتغال جهت دریافت تسهیلات می‌دهد.
وی با اشاره به تسهیلات "جزء ۳ بند ب قانون بودجه سال ۱۴۰۳ "، گفت: مبلغ کل تسهیلات جهاددانشگاهی خراسان رضوی برای معرفی به بانک‌ها، حدود ۳۲ میلیارد تومان است.
سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان (ستفا) جهاددانشگاهی خراسان رضوی ادامه داد: بانک‌های گردشگری و قرض الحسنه مهر ایران، جهت پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند.
افروغی در خصوص روند اجرای فرایند نیز اظهار کرد: برگزاری جلسات با استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای انجام کارهای اجرایی جهت معرفی برای دریافت تسهیلات نیز انجام خواهد شد.

ارسال نظرات