بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۶۷۱
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی‌امین‌ المپیاد علمی دانشجویی کشور را اعلام کرد.
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

به گزارش بازارکار از مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر، اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه ۲۲ مهر آغاز و در روز شنبه ۲۸ مهر پایان می پذیرد.
وی تاکید کرد: متقاضیان با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آن دفترچه، برای شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.
پورعباس افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با آغاز ثبت‌نام در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر خواهد شد و تمام مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.
پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه آموزش رایگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ اجازه شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴ را ندارند
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه آموزش رایگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، چه در دانشگاه یا موسسه قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت‌نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴ را ندارند. این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۵ و بعد از آن، باید تا پایان زمان ثبت‌نام آزمون، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند.
پور عباس درباره پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه در سال ۱۴۰۲ و قبل از آن که در حال تحصیل هستند، گفت: این دسته از متقاضیان برای شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴، باید تا پایان زمان ثبت‌نام آزمون سال ۱۴۰۴، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند و پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.
وی افزود: پذیرفته‌شدگان دوره‌های غیر روزانه آزمون کارشناسی ‌ارشد سال ۱۴۰۳ و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های غیرروزانه کارشناسی ‌ارشد به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران مانند سال‌های گذشته می‌توانند بدون انصراف از تحصیل و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، در آزمون کارشناسی ‌ارشد سال ۱۴۰۴ ثبت‌نام و شرکت کنند. این دسته از متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور خاطرنشان کرد: آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ در روزهای دوم و سوم اسفند ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات