اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۷۳۸۱۳
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران طی سفر دو روزه وارد استان اردبیل شد و در اولین برنامه سفر، شامگاه سه شنبه با استاندار اردبیل دیدار کرد.
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

به گزارش بازارکار از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،  علی رسولیان در این نشست، گفت: از توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان‌ها حمایت می‌شود تا با تامین زمین و زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران، به افزایش تولید و اشتغال کشور کمک شود.

وی، اظهار کرد: در صورتی که اراضی مناسبی برای ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی معرفی شود، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران این آمادگی را دارد تا پس از مطالعات امکان‌سنجی، نسبت به ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید اقدام کند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه از برنامه‌های این سازمان برای ایجاد واحدهای کارگاهی خبر داد و افزود: واحدهای کارگاهی کوچک نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاری های خرد دارد، ایجاد واحدهای کارگاهی کوچک در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مورد تایید قرار گرفته و حتی احداث این کارگاه‌ها در برخی از استان ها با سرعت بسیار مناسبی در حال اجرایی شدن است.

رسولیان، اضافه کرد: بهترین راهکار ممکن برای ایجاد واحدهای کارگاهی، مشارکت با بخش خصوصی است که می توان در کمترین زمان ممکن، نسبت به ایجاد این کارگاه‌ها اقدام کرد.

وی، اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه‌های استانی آن را در چارچوب قانون لازم الاجراء برشمرد و ادامه داد: بر اساس قانون موظف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر مبنای قانون هستیم و شرکت های استانی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی باید نهایت همکاری ممکن را با کارگروه‌های تسهیل استان‌ها انجام دهند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تاکنون اعتبارات مناسبی از محل کمک‌های سازمان به استان اردبیل تخصیص یافته که تلاش خواهیم کرد این اعتبارات نیز در سال جدید از وضعیت مناسبی برخوردار شود.

در این نشست، استاندار اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل، رئیس سازمان صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در کنار جمعی از اعضای شورای اداری استان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی حضور داشتند.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن 851 شهرک و ناحیه صنعتی و 6 منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، 86 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، 7 شهرک فناوری، 40 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، 100 هزار و 564 قرارداد منعقده و بهره‌برداری از 50 هزار و 373 واحد صنعتی و چهار هزار و 260 واحد کارگاهی تکمیل شده، زمینه اشتغال مستقیم یک میلیون و 12 هزار و 493 نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

ارسال نظرات