بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۸۰۸۴۷
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
- ثبت نام آزمون از روز چهارشنبه: ۱۴۰۲/۴/۷ ساعت ۱۴:۰۰ لغایت چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۱۴ ساعت ۱۴:۰۰ تاریخ برگزاری آزمون مجازی و مصاحبه متعاقبا اعلام می شود. کلیه متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند بدیهی است زمان و شیوه برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد. - اقدامات مورد نیاز قبل از ثبت نام اینترنتی: - واریز مبلغ: ۲/۳۰۰/۰۰۰ ریال (دویست و سی هزارتومان) از طریق درگاه اینترنتی شرکت کار و تامین - تهیه عکس پرسنلی و آپلود عکس در سایت هنگام ثبت نام (عکس پرسنلی و زمینه سفید و سه در چهار باشد) توجه: لطفا در هنگام ثبت نام،(به ویژه افرادی که در کافی ­نت­ ها ثبت نام می کنند)در انتخاب عنوان شغل، محل و شهر مورد تقاضا، دقت لازم را مبذول فرمایید. - کلیات: - جذب نیرو صرفا بصورت قرارداد موقت شرکتی و بدون تعهد رابطه استخدامی می باشد. - وجه واریزی بابت ثبت ­نام تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد. - در هر مرحله از آزمون یا پس از جذب، چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده و یا اطلاعات موجود در دفترچه راهنمای آزمون محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. - بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می گردد: - داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می­گردد که متولد یا ساکن با سابقه ده سال سکونت در شهر مربوطه باشد. الف) شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهر مربوطه یکی باشد. ب) استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تائید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود. تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تائید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی بر تائید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد. * در مرحله اول آزمون کتبی به میزان حداکثر شش برابر ظرفیت و با توجه به ظرفیت شغل، محل پذیرش اولیه انجام خواهد شد و سپس بر اساس نتایج مصاحبه و نمره آزمون کتبی، گزینش نهایی انجام خواهد شد (لازم به توضیح است وزن نمره آزمون کتبی ۲۰ درصد و وزن نمره مصاحبه 50 درصد و وزن تناسب خودروی مورد استفاده 30 درصد می باشد). تبصره: داشتن خودروی خانواده پژو و سمند که از تاریخ تولید آن بیش از ۸ سال نگذشته باشد، الزامی است.
جدول امتیازات تناسب خودروی مورد استفاده (مشاهده)
نام خودرو مدل امتیاز خودرو
        خانواده پژو و سمند ۱۴۰۲ ۳۰
۱۴۰۱ ۲۸
۱۴۰۰ ۲۶
۱۳۹۹ ۲۴
۱۳۹۸ ۲۲
۱۳۹۷ ۲۰
۱۳۹۶ ۱۸
۱۳۹۵ ۱۶
مشاغل مورد نیاز (مشاهده)
اداره کل تامین اجتماعی استان همدان عنوان شغلی : راننده با خودرو  ( ۱ نفر ) /  جنسیت پذیرش : مرد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد عنوان شغلی : راننده با خودرو  ( ۱ نفر ) /  جنسیت پذیرش : مرد اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان عنوان شغلی : راننده با خودرو ( ۱ نفر ) شعبه سقز  / جنسیت پذیرش : مرد عنوان شغلی : راننده با خودرو ( ۱ نفر ) شعبه قروه  / جنسیت پذیرش : مرد
سوالات آزمون ازمجموعه های زیر خواهد بود (مشاهده)
الف – معارف اسلامی، ب – ادبیات فارسی، ج – اطلاعات عمومی، د – هوش و استعداد، ه- آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی و قانون کار تبصره ۱: سوالات بصورت چهارگزینه ای و آزمون نمره منفی دارد. به این صورت که به ازای هر ۳ پاسخ غلط یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد. * شرایط عمومی داوطلبان آزمون: - داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران - اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان ( دارندگان کارت معافیت پزشکی لازم است توسط طب کار مورد تائید قرار گیرند ). - داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر ( فاقد معلولیت جسمی با تایید مراکز معتبر طب کار ) - دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و توانایی­های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت­های شغلی - نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر - عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاه­های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح - داوطلبان نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و بازنشسته باشند. - عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به کار تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دایم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان آخرین روز ثبت نام می باشد. تذکر ۲: ملاک زمان فراغت از تحصیل تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
شرایط سنی داوطلبان (مشاهده)
راننده با خودرو، حداقل سن ۲۰ و حداکثر ۳۵ سال  می باشد. تذکر۱: برای آقایان با توجه به مدت خدمت نظام وظیفه، به سن اضافه نخواهد شد. معافیت سنی سهمیه های آزمون به شرح زیر است: الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف می باشند. - موارد ذیل نیز به حداکثر سن داوطلبان اضافه خواهد شد: مستفاد از قانون اصلاح حداکثر سن مصوب ۱۳۷۱ و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰، موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد: - پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛ - داوطلبانی که در جبهه‌ها به طور داوطلبانه خدمت نموده‌اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌ها؛ - داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام‌وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانکها و شرکت‌های تحت پوشش آنها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند؛ و نهاد های عمومی غیر دولتی و شرکت های وابسته، به میزان مدت خدمت غیررسمی آن‌ها
تذکرات مهم (مشاهده)
- داوطلبان صرفا در صورتی‌ می‌توانند در آزمون ثبت‌نام نمایند که‌ مدرک تحصیلی‌، مقطع‌ و رشته‌ تحصیلی‌ آنان مطابق‌ با عناوین‌ مدرک تحصـیلی،‌ مقطع‌ و رشـته‌ مندرج در شـرایط‌ احراز مشـاغل‌ قید شـده در این دفترچه بوده و همچنین‌ عنوان مدرک تحصیلی‌ ثبت‌نامی‌ مقطع‌ و رشته‌ در متن‌ گواهینامه‌ موقت‌ تحصیلی عینا درج گردیده باشد. - دارندگان مدارک تحصیلی‌ پایین‌تر از مقاطع‌ تحصیلی‌ اعلام شده در شرایط‌ احراز مشاغل‌ مذکور دراین دفترچه و همچنین‌ مدارک تحصیلی‌ معادل و افتخاری، حق‌ شرکت‌ در آزمون را ندارند. - افراد دارای مدارک بالاتر از مقاطع‌ تحصــیلی‌ اعلام شــده، برای شــرکت‌ در آزمون می‌بایســت‌ مدرک مقطع‌ تحصـیلی‌ ذکر شـده در این دفترچه‌ را داشـته‌ باشـند. بدیهی‌ اسـت‌ انعقاد قرارداد انجام کار معین‌ با پذیرفته‌شـدگان بر اساس مقاطع‌ تحصیلی‌ مندرج در این دفترچه  صورت می پذیرد. - مسـئولیت‌ ناشی‌ از عدم رعایت‌ دقیق‌ ضوابط‌ و شرایط‌ اعلام شده در مفاد آگهی‌ و یا ارائه‌ مدارک به‌ صورت ناقص‌ در زمان بررسـی‌ مدارک، مصـاحبه‌ و گزینش‌ و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام اعلام می نماید بر عهده وی  خواهد بود و چنانچه‌ در هر مرحله‌ از جذب، محرز شـود داوطلب‌ اطلاعات خلاف واقع‌ اظهار نموده و یا فاقد شـرایط‌ مندرج در این دفترچه ‌ باشـد و یا در صـورت بروز هرگونه‌ اشــتباه در فرآیند آزمون که‌ منجر به‌ ورود داوطلب‌ به‌ مرحله‌ بعدی شــده باشــد، هیچ گونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و از انجام مراحل‌ بعدی محروم گردیده و در صورت انعقاد قرارداد انجام کار معین‌، قرارداد مذکور لغو و بلااثر بوده و داوطلب حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.
جدول عناوین شغلی (مشاهده)
جدول فهرست عناوین شغلی و مدارک تحصیلی مورد نیاز
عنوان شغلی مدرک و رشته تحصیلی مورد نیاز نوع آزمون
راننده با خودرو دیپلم ( گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه در یکی از شاخه های ” نظری مشتمل بر رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم و معارف اسلامی، ادبیات علوم انسانی”، ” فنی و حرفه ای ” و ” کار و دانش ”) آزمون مجازی(سوالات عمومی)
محل های مورد نیاز (مشاهده)
ردیف شغل استان محل خدمت تعداد پذیرش
۱ راننده با خودرو اداره کل تامین اجتماعی استان همدان ستاد اداره کل ا نفر مرد
۲ راننده با خودرو مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد ستاد مدیریت درمان ا نفر مرد
۳ راننده با خودرو اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان شعبه سقز ا نفر مرد
شعبه قروه ۱ نفر مرد

ثبت نام

تقویم آزمون: شروع ثبت نام: از 7 تیر 1402 مهلت ثبت نام: تا 14 تیر 1402 تاریخ برگزاری آزمون مجازی و مصاحبه متعاقبا اعلام می شود.  
توجه: شروع ثبت نام از هفتم تیرماه 1402 می باشد.

ارسال نظرات