بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۴۹۴
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:بیش از ۱۴ هزار نفر ساعت آموزش عمومی و تخصصی امسال در راستای توانمندسازی‌ تعاونگران استان، برای جامعه مخاطب برگزار شده است.
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

خلیل احمد سلامی  اظهار کرد: برای مقابله با معضل بیکاری، یکی از اولویت‌های مهم در ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی گروهی، پیشبرد طرح‌ها در قالب تعاونی است و در این مسیر، آموزش و توانمندسازی نقش محوری دارد.
وی افزود: در سیستان و بلوچستان موضوع توانمندسازی تعاونگران بشکل جدی و عملیاتی در سالجاری برنامه‌ریزی و تا امروز حدود ۱۴ هزار نفر ساعت آموزش در این حوزه اجرا شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: فرهنگ سازی در خصوص توسعه بخش تعاون تأثیرگذار است، اما باید با برنامه ریزی مناسب و ترویج فعالیت‌های چشمگیر تعاونی‌ها، مردم را بیشتر به سمت فعالیت‌های تعاونی سوق داد.
وی گفت: ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان، از شاخص های عملکردی تعاونی‌ها به شمار می‌رود که در سطح کشور نیز مورد توجه قرار گرفته است.
سلامی ادامه داد: دانش بنیان‌ها، بخش شیلات، کشاورزی و صنایع دستی و گردشگری از ظرفیت‌های مناسبی است که می توان با توسعه تعاونی‌ها، موجب تقویت سرمایه اجتماعی و اشتغال‌زایی در منطقه شد.
وی تاکید کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تمام ابزار قانونی برای حمایت از بخش تعاون و افراد علاقمندِ سرمایه‌گذاری در قالب تعاونی حمایت می‌کند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر