بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۲۳۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان خبر داد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: ۱۴ هزار و ۸۲۱ داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در استان کردستان شرکت کردند.
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش بازارکار از کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، اکبر محمدی امروز _جمعه، هجدهم اسفند_ در جریان بازدید از حوزه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در دانشگاه کردستان، اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۶۳۶ هزار داوطلب در سراسر کشور امروز جمعه برگزار شد که از این تعداد ۱۴ هزار و ۸۲۱ نفر شرکت‌کننده از استان کردستان در هفت شهرستان به رقابت پرداختند.
وی افزود: بانوان ۷۶ درصد و همچنین آقایان ۲۴ درصد سهم ثبت‌نامی در این آزمون استخدامی را به خود اختصاص دادند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: سهمیه جذب استان کردستان در این آزمون استخدامی ۷۰۷ نفر است که ۴۹۹ نفر از سهمیه آن مربوط به داوطلبان آزاد، ۱۶۴ نفر سهمیه مربوط به داوطلبان ایثارگر ۲۵ درصد، ۲۳ سهمیه مربوط به داوطلبان ایثارگر ۵ درصد و در نهایت ۲۱ سهمیه آن به داوطلبان معلول اختصاص داده شده است.
محمدی ادامه داد: بر اساس سهم تفکیک جنسیتی نیز ۱۱۲۷۳ نفر از بانوان و ۳۵۴۹ نفر از آقایان در این آزمون استخدامی شرکت کرده‌اند که پس از اعلام نتایج و طی فرآیندهای قانونی، استخدام وزارت آموزش و پرورش خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در خرداد سال آینده اعلام و پذیرفته شدگان این آزمون نیز از ابتدای مهرماه سال آتی در کلاس‌های درسی مدارس در سطح استان شروع به کار خواهند کرد.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر