بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۷۴۳
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

فرماندار ماکو از پرداخت یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته پنج برابر افزایش یافته است.
به گزارش بازارکار به نقل از ایرنا نادر کاظمی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ماکو افزود: تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده به تفکیک ۱۰۰۰ میلیارد ریال توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ۶۰۰ میلیارد ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز توسط امور عشایری پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه برخی از بانک‌های شهرستان در عمل به وظیفه خود برای پرداخت وام‌های تکلیفی کوتاهی می‌کنند، گفت: بانک‌ها وام‌های تکلیفی را با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه تا پایان سال پرداخت و نتیجه را به این فرمانداری ارسال کنند.
فرماندار ماکو بیان کرد: لازم است بازرسان ویژه در بانک‌ها حضور یافته و ضمن بررسی پرونده‌های وام‌های تکلیفی شهرستان، علت عدم پرداخت آن را مشخص کنند.
کاظمی خاطرنشان کرد: تعهد اشتغال شهرستان ماکو هزار و ۵۳۵ نفر است که تاکنون ۹۷ درصد از طریق دریافت وام‌های اشتغال صاحب شغل شده اند.
شهرستان ماکو ازشهر‌های شمالی آذربایجان غربی واقع در همسایگی کشور ترکیه است تردد مرزی از این منطقه با محوریت شهر بازرگان انجام می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر